نکات مهم قبل از خرید

  • icon 2 درصورت باز شدن پلمپ محصول، امکان مرجوع آن نمی‌باشد.
  • icon 2 طعم محصولات طعم دار، بر اساس موجودی به صورت رندوم ارسال می‌گردد.
  • icon 2 لطفا توجه کنید که فروشگاه فیت ماسل یک فرشگاه اینترنتی هست و امکان خرید حضوری وجود ندارد.
  • icon 2 جهت پرسش سوالات و پیگیری سفارشات، لطفا در شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید.
  • icon 2 تـمامی قـیمت ها بـرای تـاریخ امـروز ، بروز و آپدیت می باشند. شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
نحوه ارسال سفارشات
    1. ارسال محصولات در تهران توسط پیک و خارج از تهران توسط تیپاکس انجام می شود.
    2. مدت زمان تحویل کالا در تهران 24 ساعت کاری و خارج از تهران بین 2 تا 4 روز کاری می‌باشد.
    3. هزینه ارسال محصول با مشتری و به صورت پس کرایه می‌باشد.
    4. محصول را سلامت درب منزل تحویل بگیرید.
نحوه پرداخت سفارشات
  1. پرداخت آنلاین توسط درگاه امن سایت با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب.
  2. ثبت سفارش از طریق واتساپ با ارسال محصولات مورد نظر خود در Whatsapp یا تماس با مشاورین فیت ماسل.
fittmuscle

هر یک از آنلاین شاپ های فعال در زمینه ی دارو، قوانین و ضوابطی دارند که موظف به رعایت آن ها به بهترین شکل ممکن هستند. ما تلاش داریم تا اطلاع رسانی در این زمینه را به روز نگه داریم و شما عزیزان را از این قوانین مطلع سازیم. روند ثبت سفارش، خرید، پرداخت و دریافت کالا دارای قوانین ویژه ای هستند.

  • از مشتریان عزیز خواهشمندیم تا در هنگام سفارش کالا فرم های ثبت اطلاعات را به صورت دقیق مطالعه کنند. هم چنین فرم سفارش را با اطلاعات صحیح تکمیل نمایند.
  • پس از پرداخت هزینه ی کالا در اسرع وقت سفارشات انجام شده ارسال خواهند شد. ( در بخش اطلاعات ارسال بخوانید ) در صورت بروز هر گونه خطا در پرداخت و وجود مشکلات در قیمت درج شده، وجه پرداختی در کوتاه ترین زمان به حساب مشتریان پرداخت خواهد شد.
  • از مشتریان عزیز خواهشمندیم در هنگام تحویل سفارشات مشخصات کالا و مشخصات درج شده بر روی بسته بندی را با هم مطابقت دهند.
  • در صورتی که پیش از تحویل گرفتن این ویژگی ها را بررسی نکند امکان عودت کالا پس از باز نمودن بسته بندی وجود ندارد.
  • پیش از امضا نمودن رسید، کالا را بررسی نمائید. در صورت هر گونه ایراد و یا مغایرت سریعا آن را عودت داده تا در اسرع وقت مجددا برای شما ارسال شود.
  • پیشنهاد ما به شما عزیزان مطالعه ی کامل اطلاعات هر کالا در وب سایت است. محصولات آرایشی و بهداشتی دارای اطلاعاتی هستند که به شما در خرید و استفاده کمک خواهند نمود.
  • برگزاری هر گونه جشنواره ی تخفیف و مسابقات با اطلاع رسانی کامل انجام خواهد گرفت. هم چنین طبق قوانینی که وضع شده است صورت خواهد پذیرفت.
fittmuscle

4,600,000 تومان

پروتئین وی ایزوله مای پروتئین | Myprotein Whey Isolate

(دیدگاه 1 کاربر)
نوع محصول

پودر

برند

وزن محصول

2500 گرم

کشور سازنده

انگلستان

توضیحات

خرید و معرفی مکمل پروتئین وی ایزوله مای پروتئین 2500 گرمی

مکمل پروتئین وی ایزوله مای پروتئین یکی از محصولات برجسته و پر طرفدار در دنیای بدنسازی و تغذیه ورزشی است. این مکمل پروتئین وی با استفاده از فرآیندهای پیشرفته و تکنولوژی‌های مدرن تولید می‌شود و هدف اصلی آن فراهم کردن پروتئینی با خلوص بالا و کیفیت عالی برای ورزشکاران و افرادی است که به دنبال افزایش توده عضلانی و بهبود عملکرد ورزشی خود هستند. پروتئین وی مای پروتئین از شیر به دست می‌آید و حاوی درصد بسیار بالایی از پروتئین خالص است که برای ساخت و حفظ عضلات بسیار موثر است.

ویژگی های پروتئین وی مای پروتئین

پروتئین وی ایزوله مای پروتئین دارای ویژگی‌های متعددی است که آن را از سایر مکمل‌ های پروتئینی متمایز می‌کند، از جمله:

  1. خلوص بالا: این محصول حاوی بیش از 90% پروتئین خالص است، که به معنای مقدار کم چربی و کربوهیدرات در هر سروینگ است. این ویژگی باعث می‌شود که برای افرادی که به دنبال افزایش حجم عضلانی با حداقل چربی هستند، انتخاب مناسبی باشد.
  2. سرعت جذب بالا: مکمل پروتئین وی مای پروتئین به سرعت در دستگاه گوارش جذب می‌شود، که به بازسازی سریع عضلات پس از تمرینات سخت کمک می‌کند. این ویژگی مخصوصاً برای ورزشکارانی که به تمرینات سنگین می‌پردازند، بسیار مهم است.
  3. تنوع طعم: این مکمل در طعم‌های متنوعی موجود است که به افراد امکان می‌دهد تا طعم مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از مصرف مکمل لذت ببرند.
  4. حلالیت عالی: یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این محصول حلالیت عالی آن است. پودر پروتئین وی ایزوله مای پروتئین به راحتی در آب یا شیر حل می‌شود و به هیچ عنوان دانه‌ ای یا گلوله‌ ای نمی‌شود.
  5. مناسب برای انواع رژیم‌ ها: این مکمل به دلیل کمبود چربی و کربوهیدرات، برای افرادی که رژیم‌های کم‌ کربوهیدرات، کم‌چربی یا کتوژنیک دارند، مناسب است.

نحوه مصرف پودر پروتئین وی ایزوله مای پروتئین | Myprotein Isolate

مصرف صحیح Myprotein Whey Isolate می‌تواند تاثیر چشمگیری بر عملکرد ورزشی و نتایج بدنسازی داشته باشد. برای بهره‌مندی از حداکثر مزایا، یک تا دو پیمانه (حدود 25-30 گرم) از پودر پروتئین وی ایزوله مای پروتئین را با 200-300 میلی‌لیتر آب یا شیر مخلوط کنید. این مقدار می‌تواند بسته به نیاز پروتئینی فرد و شدت تمرینات تغییر کند.

بهترین زمان مصرف پروتئین وی ایزوله Myprotein، بلافاصله پس از تمرین است. در این زمان، بدن به پروتئین نیاز دارد تا فرایند بازسازی و رشد عضلات را آغاز کند. همچنین، می‌توان یک وعده از این مکمل را در صبح به عنوان جایگزین وعده صبحانه یا میان‌وعده مصرف کرد. همچنین، می‌توانید پروتئین وی ایزوله را با سایر مکمل‌ها مانند کراتین، بی‌سی‌ای‌ای (BCAA) یا گلوتامین ترکیب کنید تا تاثیرات بیشتری را تجربه کنید.

 

نظرات (1)
1 دیدگاه برای پروتئین وی ایزوله مای پروتئین | Myprotein Whey Isolate
  1. samiraa

    خیلی عالی بود راضیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *